Poniżej prezentujemy strategie doboru opon w GP Belgii 2009.
FerrariLuca Badoer: miękkie - średnie
Kimi Raikkonen: miękkie - średnie - miękkie
McLaren
Lewis Hamilton: średnie - DNF
Heikki Kovalainen: miękkie - średnie
BMW Sauber
Robert Kubica: miękkie - średnie - miękkie
Nick Heidfeld: średnie - średnie - miękkie
Renault
Fernando Alonso: średnie - miękkie - DNF
Romain Grosjean: średnie - DNF
Toyota
Jarno Trulli: średnie - średnie - miękkie - DNF
Timo Glock: średnie - miękkie - miękkie
Toro Rosso
Jaime Algersuari: średnie - DNF
Sebastien Buemi: średnie - średnie - miękkie
Red Bull
Mark Webber: średnie - średnie - średnie - miękkie
Sebastian Vettel: średnie - średnie - miękkie
Williams
Nico Rosberg: średnie - średnie - miękkie
Kazuki Nakajima: średnie - miękkie
Force India
Adrian Sutil: średnie - średnie - miękkie
Giancarlo Fisichella: miękkie - miękkie - średnie
Brawn GP
Jenson Button: średnie - DNF
Rubens Barrichello: miękkie - średnie - średnie
30.08.2009 21:00
0
Pewnie BMW myślało, że ponowna zmiana opon w końcówce na miękkie da jakiś efekt
30.08.2009 22:14
0
dobra guma nie jest zła...
30.08.2009 22:21
0
Byleby była mocna, czarna i....aromatyczna
31.08.2009 02:53
0
2. walerus - Ty znowu to samo... Zła guma nie jest dobra ;)
03.09.2009 15:26
0
Zła guma jest zła, a dobra jest dobra - KONIEC!!! ;)
08.05.2010 01:56
0
Niech tą ramkę też wyrzucą i będzie całkiem ładnie.
08.05.2010 10:23
0
niech w tej ramce napiszą że palenie zabija ;P
08.05.2010 13:09
0
Marlboro F1 Team.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się